هنرستان امام رضا (ع) شهرستان خوی

جهت برقراری ارتباط سریعتر با اداره، اولیا ، دانش آموزان و همکاران

جهت برقراری ارتباط سریعتر با اداره، اولیا ، دانش آموزان و همکاران

آغاز بکار وبلاگ ویژه هنرستان

به حول و قوه الهی وبلاگ ویژه هنرستان جهت انعکاس فعالیت های هنرستان و ارتباط بیشتر هنرآموزان و هنرجویان با همدیگر از اواخر آذرماه 95 شروع به فعالیت می نماید انشالله با همراهی مدیریت،دبیران و دانش آموزان عزیز بتوانیم با ارائه مطالب مفید آموزشی و اطلاع رسانی آن را بروز نگهداریم.

  • مدیریت هنرستان

نظرات  (۱)

سلام.خوب هستین؟
من از دانش آموزان شما در سال های 89 و 90 بودم در مدرسه شاهد امام حسین ع خوی
که الان حسابداری تمام کردم از دانشگاه پیام نور
خوشحال شدم که باوبلاگتون روبرو شدم..
موفق باشید
پاسخ:
ممنون از لطفتان منم خوشحال شدم که یادی از بنده حقیر نمودید و موفقیت تون در ادامه تحصیل را تبریک می گم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی